یوردداش yurddaş

بو بلاگ آذربایجانلیلارین و ایراندا یاشایان باشقا تورکلرین دیل ، تاریخ ، مدنیت ، فولکلور و انسانی حاقلاری ساحه سینده چالیشیر .

میلّی حکومت نه ایشلر گؤردو ؟

+0 بَگَن (Bəyən)

 Image result for ‫پیشه وری‬‎     میلّی حکومت نه ایشلر گؤردو ؟

                        یازان: دوکتور محمد تقی زهتابی، 1354 جو ایل

                           بؤیوک اجتماعی ایشلر گؤرمک اوچون بیر ایل چوخ آز بیر مدت‏دیر. بونونلا برابر میلّی حکومت بیر ایل عرضینده، تهران حکومتی‌نین ایللر اوزونو آذربایجاندا گؤرمه‏ دیگی ایشلری گؤردو. بونودا علاوه ائتمک لازمدیرکی، اصلاحات اوچون پول لازمدیر. لاکین میلّی حکومت ایش باشینا گلنده بوش الیله ایشه باشلادی، چونکو دوشمنی آییق سالماماقدان اؤترو  فرقه آذربایجان بانک‏لارینی ۲۱ آذره بیر هفته قالانا قدر اؤز الینه آلمامیشدی. تهران حکومتی بو فرصتدن استفاده ائدیب تبریز بانک‏لاریندا اولان نقد پول‏لاری چکیب آپارمیشدی. بئله‏ کی فرقه‏ بانک‏لاری تحویل آلاندا دولت بانکیندا ایکی میلیون ایکی یوزمین تومن، آیری بانک‏لاردا ایسه یاریم میلیون تومن پول واریدی. بونون مقابلینده بانک‏لار ۱۰ میلیون تومن خلقه بورجلو ایدی؛ بوندان علاوه میلّی حکومت آذر آیی بابتیندن کارمندلره اون میلیون تومن‏ده آرتیق حقوق وئرمه‏ لیدی. دئمک میلّی حکومت ایش اوستونه گلنده بوش الیله ایشه باشلامیشدی. 



آردینی اوخو - ادامه

سقوط هواپیمای روسی و شکست غرور پوتین

+0 بَگَن (Bəyən)

   Image result for ‫سقوط هواپیمای روسی در سوریه‬‎ 

                             سقوط هواپیمای روسی و شکست غرور پوتین

                                            حسن راشدی : 10 آذر 1394

ساقط شدن هواپیمای روسیه توسط تورکیه نشان داد که روسیه نباید فکر کند هیچ نیرویی جلودارش نیست و می تواند در خاورمیانه به هر کاری دست بزند و به نیروی یکه تاز منطقه خاورمیانه تبدیل شود ، حتی بعضی کشورها که فکر میکردند همفکر و همیار شدن با روسیه آنها را هم به قدرت بَرترِ بعد از روسیه در خاورمیانه تبدیل می کند به احتمال زیاد بعد از این حادثه در استراتژی خود تجدید نظر خواهند کرد .



آردینی اوخو - ادامه

در مبارزه مدنی و ملّی نه افراط و نه تفریط

+0 بَگَن (Bəyən)

                           

                       Image result for ‫تظاهرات بر علیه برنامه فیتیله‬‎ 

                           در مبارزه مدنی و ملّی نه افراط و نه تفریط

                                 حسن راشدی : اول آذرماه 1394

 

برنامه اجرا  شده "فیتیله" در روز جمعه 15 آبان 1394 برعکس عده ای که می گفتند اشتباه ناخواسته بود ؛ به نظر من " اشتباه کاملا خواسته " بود!

 چرا که در برنامه فیتیله یاد شده یک کلمه و یا واژه ای به صورت اشتباهی از دهن بازیگران خارج نشده بود که گفته شود از دهن بازیگر کلمه ای غیر متعارف خارج شده و چون برنامه هم زنده اجرا می شد قابل کنترل نبوده است .

سناریو " فیتیله " قبلا نوشته شده و بررسی شده بود و طبعا هدف از بازی و تاثیر گذاری آن از نظر روانی بر روی کودکان  هم بررسی شده و برای اجرای آن ساعتها تمرین شده و در نهایت به اجرا رفته بود!



آردینی اوخو - ادامه